Časté otázky

Prečo tréning trvá len 20 minút?

Elektrická stimulácia svalov je oveľa účinnejšie ako tradičné cvičenie. Vďaka lepšiemu rozloženiu a väčšej hĺbke zaťaženie svalov dosahuje výsledky za oveľa kratší čas.

Čo si mam priniesť so sebou?

Na prvé cvičenie si nemusíte nosiť vôbec nič. Špeciálne antibakteriálne spodné prádlo Vám požičiame.

V čom mi XBody môže pomôcť?

Vysokú efektivitu dosahuje tento tip cvičenia pri celkovom posilnení tela, ale aj pri zameraní na jednotlivé partie. Odstraňuje celulitídu, zbavuje od bolestí chrbta a pôsobí antistresovo. Na rozdiel od klasického tréningu navyše nezaťažuje kĺby, šľachy a väzy.

Koľko času ušetrím oproti posilňovni?

Odporúčaná frekvencia cvičenia je vzhľadom k vysokému zaťaženiu svalov 1-2 × týždenne 20 minút. Aby ste dosiahli podobné výsledky, museli by ste v posilňovni stráviť okolo 5 hodín týždenne.

Po koľkých tréningoch sú vidieť výsledky?

Prvé citeľné zmeny sa dajú pozorovať po 5-6 cvičeniach, viditeľné zmeny sú bežne pozorovateľné po 5-6 týždňoch.

Schudnem z cvičenia na XBody?

Áno, pri pravidelnom cvičení u nás a správne nastavených stravovacích návykoch.

Je elektrická stimulácia svalov bezpečná?

XBody tréning využíva prúd nízkeho napätia – rovnaký, ktorý sa používa pri rehabilitáciách. Cvičenie je založené len na vyššej efektivite inak úplne prirodzených svalových kontrakciách.

Ako sa k elektrickej stimulácii svalov stavajú odborníci?

Efektivitu cvičenia EMS preukázala rad vedeckých štúdií na prestížnych školách (Bayreuth 2002-2003, Erlangen-Nürnberg 2009, Sportschüle Köln 2008) a športových klinikách (Bad Oeynhausen 2010).

Sú pre cvičenie na XBody nejaké obmedzenia?

S technológiou EMS môže cvičiť každý zdravý človek. Pri určitých zdravotných obmedzeniach ale odporúčame najprv konzultovať s lekárom. Tréning s XBody však nie je možný predovšetkým v nasledujúcich prípadoch:

  • Nekontrolovaný epilepsia alebo záchvaty alebo iné poruchy nervového systému
  • Kardiostimulátor, implantované elektronické zariadenia
  • Tehotenstvo
  • Rakovinové lézy a oblasti v blízkosti zápalov
  • Popálené, infikovaná alebo inak zranená oblasť pokožky
  • Akútna bakteriálne alebo vírusové infekcie, ochorenie spojené s horúčkami
  • Rabdomyolýza (rozpad svalových vlákien kostrových svalov)
  • Závažné kardiovaskulárne alebo koronárne ochorenia
  • Tendencia k vnútornému krvácaniu, napr. Po úrazoch alebo zlomeninách
  • Akútne traumy alebo chirurgické zákroky (menej ako 6 mesiacov)
  • Nedostatočný prietok krvi v končatinách alebo kritická ischémia
  • Prietrž brušnej steny alebo slabín
  • Ťažká forma hemofília alebo trombóza (poruchy zrážanlivosti krvi)
  • Svalové kŕče alebo iné závažné svalové ochorenia

Váš osobný tréner s vami všetky tieto obmedzenia preberie pri prvej návšteve.

Tréning nie je vhodný pre osoby mladšie ako 16-tich rokov.

Môžem trénovať na XBody po operácii či zranení?

XBody dokáže dokonca urýchliť rekonštrukciu svalov po operácii. Navyše nezaťažuje kĺby, šľachy ani väzy. Odporúčame ale vopred konzultovať cvičenie s vaším lekárom.

Môžem cvičiť XBody keď kojím?

Pokiaľ naša klientka kojí, elektródy na hrudi, ktoré stimulujú prsné svaly sa vypínajú.

Môžem si priniesť do XBody dieťa?

Samozrejme, všetky naše prevádzky sú baby friendly.

Share This